2011. augusztus 10., szerda

Gyurma, szalonnás muffin és jelentés a nyereményekről


Kreatívkodunk Lilivel. A gyurma nagy sláger lett, pár napig csak azzal játszott.
A második kép: esőtánc. A minap kint voltunk a játszótéren és velünk volt a fényképezőgép is, ami igazán ritka. Ez a kép meg nagyon jól sikerült, persze nem én csináltam :)




Kata nagyon mosolygós kislány, már visszanevet, ha ránevetünk és idegenekre is mosolyog.
Tegnap éjjel pelenkáztam, ő meg oldalra fordult. Gyorsan felkeltettem párom, erre ő legyintett, hogy már csinálta ezt. :)
Ez azért érdekes, mert Lili nem fordult meg, csak miután felállt.




Ez pedig a szalonnás muffin, én neveztem el így. Imádom az egyszerű, gyors és finom ételeket és ez az. A recept innen, csak ajánlani tudom. Próbáljátok ki így is, másodjára már turbózni is lehet, én paradicsomot raktam hozzá pl.


Gaiatól a kötényt kaptuk, Irinától pedig a balettos viziló érkezett:

Link


Ez Zsófiától érkezett.










Ez a szuper csomag Erikától érkezett.Link


Ez a csodás szett pedig Annától érkezett.

Ez a szett pedig Verától érkezett. Nagyon ötletes játék volt, nyomozni kellett a blogjában.
Jókor, mert 2 hónapja csak 1 fülbevalóm van, a párja sajnos elveszett.










Itt is köszönöm a fantasztikus ajándékokat.

Két régebbi játék (lengyel és orosz) ajándéka nem érkezett meg, és sajnos választ sem kaptam.
Elhatároztam hogy statisztikát fogok vezetni (miután elolvastam netuddki tanulmányát :), érdekes módon elég szerencsés vagyok a blogos játékokban. Ki tudja meddig tart a szerencsém.

3 megjegyzés:

  1. So happy and beautiful baby-girls! So pleasant to see my candy in your girl's hand!

    VálaszTörlés
  2. Hello..
    Its so nice that you will be apart of my Give Away - tvi, tvi..
    Hugs from Mari Johanne

    VálaszTörlés
  3. That looks fun, thanks for sharing!
    Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
    http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    VálaszTörlés